ブラジャーを外して,No Bra字幕组的备份博客。
因为是子博客,所以无法进行留言回复,希望谅解。

赤西仁 JinAkanishi 『Can I』 中英歌词

作詞:赤西 仁

作曲:赤西 仁


You’ve been searchin’ and searchin’ and searchin’

你总是在追寻一直追寻不断地追寻

One thing’s for certain you’re hurtin’

有一点可以肯定的是,你正在受伤

Cause you can’t find it can I

因为你追寻不到想要的东西不是吗

So confusin’ from person to person to person

困惑由一人传至另一人再至下一人

But ain’t none of them worth it

但没有人值得这样做

Worthless

毫无意义

I know I ain’t perfect but

我知道我并不完美但

Can I

我可以吗

Try

试一下吧


To give you everything

我会为你付出一切

Want a house, want a ring

想要一座房子,还是一枚戒指

Leave you wonderin’ if its real life or you’re dreamin’

让你惊讶这等生活是现实还是梦境

You doubt but believe

你会怀疑但请相信

Tell me now

现在告诉我吧

Tell me tell me

告诉我吧 告诉我吧

Can I Can I

我可以吗 我可以吗


Cuz I like what I see

我喜欢我目之所及

So tonight you can breathe

今晚可以松一口气

Close your eyes and release

闭上双眼放空自己

Come fly with me

和我一起展翅飞翔

I know you doubt but believe

我知道你会怀疑但请相信

Tell me now

现在告诉我吧

Tell me tell me

告诉我吧 告诉我吧

Can I Can I

我可以吗 我可以吗


Take my shot

抓住机会

Strike with thunder

如雷贯耳

Got the eye of the tiger

目光如虎

For your heart I hunger I can’t wait

我渴求你的心无法再等待

One more second so answer just one question

下一秒可以高速我答案吗


Can I can I be the one only one by your side

我可以成为你身边的唯一吗

Just you and I

只有我陪伴你的那种唯一吗

Am I am I am I am I

会是我吗会是我吗会是我吗

Gonna be the one, you, me, forever

我会成为那个人,你,我,直到永远


Can I be the shoulder you cry on

我可以成为你哭泣的肩膀吗

The only one that you can rely on

只有我能依赖的那种唯一吗

You’re number one supplier

你是我的头号供应商

The 1-2-3- forever

细数1-2-3直到永远


If I cross your mind

如果我闯进了你的脑海

Take your time and decide

不用着急慢慢来做决定

But I’m waitin’ on your reply

尽管我正等待你的回复

Can I, can I, can I, I

我可以吗 我可以吗

I give you all of my time

我把所有的时间都给你

But

但是

First you gotta gimme a try-y

首先你得给我一个机会

Take a shot, baby be mine

我全力以赴让你属于我

Can I, can I

我可以吗 我可以吗


Cuz I’ll give you anything

我会为你付出一切

I’ll give you everything

我会为你付出所有

Cuz baby you’re a dream

因为宝贝你是梦幻

I’m livin in a dream

我的生活像在梦中

And I love what I see

我喜欢我目之所及

Think of what we could be

幻想我们的可能性

So close your eyes and release

闭上双眼放空自己

Come fly with me

和我一起展翅飞翔


Can I can I be the one only one by your side

我可以成为你身边的唯一吗

Just you and I

只有我陪伴你的那种唯一吗

Am I am I am I am I

会是我吗会是我吗会是我吗

Gonna be the one, you, me, forever

我会成为那个人,你,我,直到永远


Can I can I be the one only one by your side

我可以成为你身边的唯一吗

Just you and I

只有我陪伴你的那种唯一吗

Am I am I am I am I

会是我吗会是我吗会是我吗

Gonna be the one, you, me, forever

我会成为那个人,你,我,直到永远


Can I be the shoulder you cry on

我可以成为你哭泣的肩膀吗

The only one that you can rely on

只有我能依赖的那种唯一吗

You’re number one supplier

你是我的头号供应商

The 1-2-3- forever

细数1-2-3直到永远


评论
热度 ( 3 )
只展示最近三个月数据

© 世界 | Powered by LOFTER